Als je rondsnuffelt op platforms als Reddit of in de wat onbekendere hoekjes op het internet, dan kom je dit soort uitspraken vaker tegen. Personen zoals personen tegen zoals Bashar, kanalen zoals Wisdom From North of prachtige zielen zoals Matias De Stefano.
Ze vertellen vrijwel allemaal hetzelfde verhaal als wat ik nu tot op mijn botten voel: We are one!
Zelf visualiseer ik het graag als de mensheid die overgaat naar een nieuwe manier van leven. Evolutie 2.0. Moeder natuur heeft geleerd van de dualiteit en hunkert weer naar eenheid, naar samenwerking en vooral naar liefde.

Waar vliegen we naartoe?
Onze richting is het goede. Ons doel is heling. Wij geven graag. Iedereen mag meedoen en niemand hoeft achter te blijven. In de komende tijd zal ik hier meer over gaan schrijven.
Als dit resoneert met jou, geef dan een gil naar mij via social media. Ik reageer vrijwel altijd op Instagram (zie link onderaan mijn site). Soms is het Dennis die zal reageren, want hij heeft ook toegang tot mijn account, of beter gezegd nog, ik mocht toegang krijgen op het account dat hij voor zijn fictieve Lara uit Volledig Verknipt had gemaakt.
Bedankt, jij mooie ziel
Samen kunnen we veel bereiken. Ik geef alles en dans graag met jou in het universum!